fredag 18 oktober 2013

Men försvinn.

Idioter! Ha. Enda gången jag gått ut på avdelningen idag. Sicken sport det blir, trots att jag hatar alla former av lugnande så är det la gött att få för många.

- jag behöver min vb
- okej, här har du... solpisolp, jag kan inte uttala det.
- zolpidem, men det är stesoliden jag vill ha.
- ....oxoxascand...har vi här..
- den byttes i tisdags, jag har stesolid nu.
- det finns inte här.
- aja, men skit samma, då vill jag ha flera sobril
- okej, här har du.
-    :)  en tackar en tackar (din chef tackar nog inte).


Detta var min tredje kväll här:

- jag vill ha sobril.
- jag hämtar det.

- fast det där är stilnoct, jag vill ha sobril.
- okej, jag går och fixar det, kommer tillbaka.

- du har ingen sobril.
- a, nej just det, det heter oxascand nu.
- men det är inte sobril.
- det är samma sak.
- det heter olika, men här har du zolpidem, du hade ingen stilnoct.
- det är samma sak, men det spelar ingen roll för det är oxascand jag vill ha.
- men den här ska du ha till natten.
- a, fast jag vill ändå ha sobril.
- men ta den här nu så kommer jag om en halvtimme med sobril.

Jao, fin ordning där. Vi somnar först.

1 kommentar:

  1. Bra där... Det låter som om de har STOR koll... :(

    SvaraRadera