lördag 28 september 2013

Oh yes indeed.

Jo men visst fan. Jag känner en till. Jag har faktiskt en vän här. Hen fick en raket i fejjan och kan liknas vid en dement och väldigt ointelligent femåring som både har pippat och slagits. Fin blandning, eller hur? Jag vet inte riktigt hur jag ska bemöta den kombinationen. I dag pratade hen sex över en kopp kaffe och cigarett. Joråmensåatt...

Hur säger en något i stil med skit i det så lever du längre till ett barn. vuxen. störd. men så oerhört hjälplös människa? Det går liksom inte att vara något annat än snäll.

I dag har jag för övrigt varit i en närliggande stad och kommit hem med påsar jag absolut inte planerat. Skriker åt mej själv jävla konsumtionssamhälle, jävla kapitalist, jävla materialist, jävla mej.

Jag gick omkring med en duracellkanin på uppåttjack. Det är väldigt mycket missbrukare här. Och jag är oerhört trött. Och övergiven. Och ledsen. Och låg. Tyck om mej för i helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar